dissabte, 10 d’abril del 2010

Road trainning

Dia assolellat sense cap núvol, fantàstic, hem quedat Pep, Oriol i jo per fer una clàssica per Collserola en carretera: 80km@1700m@3:30 El clima humit de la part de les urbanitzacions i la baixada fins a Cerdanyola feia que es passes fred. Acabat el descens fins a Cerdanyola, ens hem estranyat doncs en Pep no venia,....potser a punxat, una trucada,.... doncs se li havien caigut les claus de casa de la butxaca, afortunadament les ha sentit caure i les ha recuperat. Tram d’enllaç fins Cerdanyola han acabat les obres i ha quedat perfecte, asfalt que sembla una catifa. Pujada fins el Forat del Vent, arribem a “merendero” de Cerdanyola, i mentre estic pensant si aquest cop podré aguantar el ritme que va marca l’Oriol la darrera sortida, de cop l’Oriol llença a l’atac, un atac totalment inesperat no em dóna temps ni a reaccionar, només a exclamar un “Ostia...!!”, decideixo fer tota la pujada a un bon rimte 185ppm i restar a l’expectativa per si l’Oriol recau els darrers metres. Al final m’ha sigut impossible recuperar-lo, és molt difícil recuperar distància si ni tant sols el tens a visió. Al final al coll m’ha tret 1min30seg. Oriol, aquesta me l’apunto...! Pujada Tibidabo, em marco fer-la amb un bon ritme de cadència i no baixar mai de 80ppm controlant sempre les pulsacions. Al final corono amb un total de 20min, i a molt bones sensacions doncs al final la pujada se m’ha fet curta. Més tard arriben l’Oriol i en Pep que se l’han pres més suau. Oriol i Daniel en toca marxar cap a casa, mentre que en Pep allarga direcció St.Cugat per fer més km. Arribada a casa a 8 min tard, Arnau dinat i dormint. Tocarà compensar-li aquest delay.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada